Skip to content

Utflykt imorgon!

May 4, 2011

Imorgon ska vi på utflykt! Direkt efter jobbet ska jag till stallet och göra iordning Hilma, packa iordning ridgrejerna och lasta fröken Hilma och åka iväg på träning! 🙂

Snälla Julia följer med! Utan henne hade det inte gått, för Hilma är inte helt lättlastad (om än inte krånglig, men två sägs det att man behöver vara), sen är jag tacksam om hon kör förstås, för jag har aldrig kört en pålle 😉

Sen ska vi träna hos Jenny. För det första är det spännande bara att få åka iväg med henne, se hur hon är att lasta ochse hur hon är i en ny miljö. Funkar det bra kan jag ju åka iväg på “riktig” träning, men jag tränar helst först hos JennyPenny..

Så imorgon ska vi ta våra första skutt jag och Hilma, jag är supersugen på att provhoppa henne och jag hoppas vekrligen det går bra! 🙂 Tänk vad fort självförtroendet kom tillbaka! 😉

No comments yet

Leave a comment