Skip to content

#11 Debuthoppning!

May 5, 2011

På vår elfte tur blev det att lasta pållen, åka till kompisen som råkar vara hoppryttare och träna hos henne/för henne! 🙂

Det var skitkul och jag är helt impad över att mitt självförtroende är tillbaka så mycket, på så kort tid. Att hoppa var skitkul tyckte Hilma, men trött blev hon. Blev ett par skutt bara och en höjning i slutet, ca 80 cm, inte illa för oss på vår debuthoppning minsann! 😉 Lite vingligt var det, och hon har svårt för vänstergaloppen – men det ska vi nog få ordning på under sommaren! 🙂

Nu har vi t.o.m. anmält oss till träning för instruktör! Fredagen den 13:e… 😉 

Ser hon inte ambitiös ut? 😉

4 Comments leave one →
  1. May 6, 2011 9:15 am

    sv. yes det har jag! vad vill du ge för det?

  2. Julia permalink
    May 9, 2011 7:48 am

    Mycket imponerad över att hon faktiskt fatta rätt galopp varje gång 🙂 Hon landa i fel en gång, de va allt.. Faktiskt lite stolt över er 😉

  3. May 9, 2011 10:36 am

    sv. eftersom de kostade 199:- nytt , men är nu i använt skick + att frakten kostar 55:- så kan jag tänka mig 100:- MED frakt? 🙂

  4. May 9, 2011 6:51 pm

    sv. de andra bettet är strl 12,5 & om du vill ha båda betten + frakså kan jag tänka mig 160:-

Leave a comment